Shoppat

Japp, åkte iväg en sväng eftersom jag ju lovat mamma att handla blommor. Tog mej till Blomstertorget och kunde inte låta bli att låta två knippen underbara, vita tulpaner få följa med mej hem.


Passade ju alldeles perfekt ihop med den fina Tulipa skålen från Kosta Boda som även den fick följa med mej hem... Ett fynd från Cerveras utföräljning.



        



 

 Ni som följer bloggen vet ju att jag gärna vill ha just denna skål, fast modellen större och med tulpaner i tre olika färger. Men den här är också väldigt fin och lite nättare. Hann med en sväng in på Nordik också och där hittade jag fina tygfickor (vet inte riktigt hur jag ska beskriva dom)  från Cult Design, perfekta att ha på väggen så vi får ordning på våra räkningar och kvitton en gång för alla! Och så ett supergulligt underlägg till Bellan som hon ska få i present. Kanonbra när hon ska äta, rita teckningar eller liknande, så slipper mitt stackars bord ta stryk :)



 

Nu är det sagoläsning för Felicia som gäller! Hon är helt slut efter att ha varit i stallet och ridit och börjar bli en aning "trött" gnällig. Vad passar bättre då än att mysa ner sej i sängen och läsa en spännande bok? :)

      


Kommentarer
Postat av: LELLE

Jag fullkomligen ÄLSKAR tulpaner! Det är så härligt nu när det är "tulpansäsong". Jag förstår fullkomligt att du inte kunde låta bli att köpa med några buntar hem. Jag fick en bukett blekrosa tulpaner av mina svärföräldrar idag - jättefina!

Skrivet av Lelle 2009-01-29 kl 20:40



Missnorpan svarade 29 januari 2009 klockan 21:24:

Ja visst är dom fina! Jag älskar också "tulpansäsongen" :)

Postat av: CHRIS

Hej hej!



Underbara tulpaner. Me like!



Du har förresten blivit utmanad av mig. :D



Kram från Chris.

Skrivet av Chris 2009-01-29 kl 23:33



Missnorpan svarade 30 januari 2009 klockan 21:45:

Heeej! Mm...tulpanerna är jättefina!! :) Vad spännande med en utmaning!!! Ska genast kika efter :) Stor Kram tillbaka

2009-03-01 @ 15:31:57
URL: http://www.hanky.se/gerking
Postat av: Michael

Tror att du far hinta lite till sambon att en overraskningsresa ner till glasriket till sommaren skulle vara fordelaktigt for er bagge. Framtida pluspoang for honom, shoppingdrom for dig.

Skrivet av Michael 2009-01-30 kl 14:34



Missnorpan svarade 30 januari 2009 klockan 21:39:

Jamen absolut!! Problemet är väl bara att det är extremt få killar som fattar hintar...haha. Får nog dra dit honom med våld är jag rädd. Men man ska aldrig säga aldrg...ska lägga ut några "hintar" :)

2009-03-01 @ 15:32:38
Postat av: AUGUSTA

Hej! Jag tycker både skålen och tulpanerna var vackra. Det sista för barnet, är det underlägget för barn, det var mysigt också. Min dotter är nu 13 år hade hon varit mindre hade jag gått ut och köpt samma. Trevlig helg!

Skrivet av Augusta 2009-01-30 kl 19:31



Missnorpan svarade 30 januari 2009 klockan 21:42:

Hejsan. Ja visst är dom fina :) Jag får önska en trevlig helg till dej med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0