Shoppingtokig

Joo...det är jag ju, haha. Har många favoritsidor på nätet, allt för många... En av dom är Coolstuff.se. Där har jag handlat flera gånger och jag blir alltid lika nöjd när jag får hem mina saker. Det finns verkligen nåt för alla! Användbara saker, teknikprylar, skojiga saker, fina saker...you name it!
Just därför har jag valt att göra reklam för just Coolstuff.

Nu har klockan blivit sådär mycket igen och det är på tiden att krypa till sängs. Förstår inte var tiden tar vägen?? Skulle behöva 48 timmar per dygn för att hinna med allt jag vill...

Kram till den som behöver och sov så gott, det tänker jag göra.

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Coolstuff är en kanonbra sida! Där har jag handlat många gånger.

Ha en fin dag!

2009-03-03 @ 10:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0