Sibylla?

I kväll hände en rätt roliga grej...skrattar fortfarande när jag blir påmind om det, haha.
Vi bestämde oss för att köpa hem mat eftersom det blev lite struligt i kväll. Niklas kom inte till Linköping förrens strax före 19.00 och då hämtade han Felicia från kalaset. Vi bestämde att han skulle hämta mat från Sibylla och han bad mej smsa telenumret dit...
Stressade runt här och letade snabbt fram numret på hitta.se, men annat kom emellan så jag missade att messa Niklas. Naturligtvis kom ett sms från honom i stället där han påminde mej. Messade iväg numret och fortsatte med det jag höll på med.
Så ringer Niklas och är rätt sur...då visar det sej att jag gett honom numret till en privatperson som heter Sibylla och hon hade blivit väldigt frågande när Niklas ville beställa en Lövbit med mos av henne....hahaha.

Så kan det gå när man stressar...ytterligare en påminnelse till mej om att stressa ner :D

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hahahaha... Förstår att Niklas inte uppskattade det så mycket. Men fasen så roligt! :D

2009-03-14 @ 11:41:29
URL: http://nettiplatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0