Ska det va så svårt?

Vaknade på ett strålande humör i dag, som tur var. När jag kom upp blev jag genast lite småsur! Vi har en bilbarnstol till Isabell som Niklas flyttar mellan bilarna beroende på vem som ska vara hemma med Isabell när den andra jobbar. Själv tycker jag att vi ska köpa en bilbarnstol till, men det är han för snål för. Jag klarar nämligen inte av att montera in den i bilen!! Fattar inte varför, men just den här modellen är helt sinnessjukt svårt att sätta in i bilen. Jag och granntanten stog en gång och försökte få dit den när Niklas åkt iväg till Örebro och glömt montera in den i bilen. Vi höll på i 40 min och ändå vällte hela stolen när jag hade åkt en liten bit :(
Nu jobbade jag i går och då har Niklas haft stolen i sin bil och i dag har han åkt till Stockholm. Tror ni han satte in bilbarnstolen i min bil så jag kan åka och hämta Felicia i skolan? Näääääääääää! Den står i vardagsrummet!

Dessutom stank det här hemma när jag kom hem i går kväll, luktade gammal tennishall...Visade sej vara ett däck som Niklas släpat in...hallå...när blev mitt hem en verkstad?
Han lovade ta ut det till garaget innan han åkte nu på morgonen, men det står kvar i köket...och luktar skit.

Himla tur att jag är på ett sånt strålande humör, inte mycket kan förstöra det och min småtjurighet går nog snart över :)

Du Niklas...blommor gillar jag...tex rosor och tulpaner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0