Skönt

Mm..känns riktigt skönt just nu faktiskt :D Har varit ute i dag för första gången på hela helgen, en tur bort till affären för att fylla på matförådet! Köpte en massa nyttigt och INGET onyttigt...hör och häpna, haha. Har satt ner foten nu och tänker gå ner dom där kilona en gång för alla. Har en massa kläder i garderoben som hånflinar åt mej så fort jag öppnar dörrarna :( Vägrar köpa nytt i megastorlek, här ska kommas i dom gamla kläderna igen, basta! Frukost och lunch består av Allévo low calorie drink, en färdigblandad mjölkbaserad shake som ersätter en måltid. Och middag blir varje dag ett nyttigt alternativ med mycket grönsaker. I dag blev det lax med keso och en grön sallad. Allévo har flera produkter, men jag föredrar just deras shake som faktiskt är riktigt god! Den finns i tre smaker:



Coffe Macciato är helt klart favorit, skulle kunna dricka den varje dag :D Varje förpackning innehåller 330 ml och 200 kalorier. Dessutom är det lågt GI.

Sen är det här med träning...hinner inte springa på gym och som jag sagt förut är det inget för mej heller. Däremot ska jag träna med "min" Paolo Roberto samt ge mej den på att hinna promenera mer.

Är på god väg nu mot ett mer hälsosamt liv, känns så skönt!! :)

                                               
                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0