Slappt...

I dag har det varit en riktig slappisdag! Det enda jag gjort är att lämna Felicias läxbok i skolan, köpt en filt och lite fler värmeljus och tittat på madrass till Felicia. Felicias säng är extremt hård och hon vill inte sova där...har testat att sova där själv och jag förstår henne, den är stenhård!! Har köpt ny bäddmadrass men det gjorde ingen skillnad alls. Åkte så iväg till IKEA och där fick jag veta att jag kan köpa hur många bäddmadrasser jag vill, det spelar ingen roll. Eftersom hon har en ribbotten och en rätt hård madrass ovanpå den så gör inte en bäddmadrass någon direkt skillnad. Måste därför ta bort ribborna och köpa en annan madrass...ca 1400 spänn... Jaja, värre saker har väl hänt, bara att betala och LE! :)
Köpte ingen madrass i dag men ska åka iväg senare i helgen och fixa, Felicia måste ju såklart sova skönt!

På vägen hem köpte vi med oss mat från Sukothai...kanongott!! Var tvungen att fråga kusin Jennie var det låg, för jag hade ingen aning.
Nu blir det Lets Dance...jag tycker inte det är nåt vidare, men Niklas vill gärna se och vad gör man inte för husfriden? Haha...

Kommentarer
Postat av: kikki

Har inte du och jag diskuterat partylite visning nån gång? Det är väl nåt för dig som är lika ljustokig som mig?? Kram

2009-03-07 @ 13:39:54
URL: http://eklundens.blogg.se/
Postat av: Livet Som Sofie

Jooo, det har vi minsann! Vi hade ju så svårt att få ihop tider då vi pratade om det. Det är ju så mysigt med ljus...och speciellt så gillar jag partyligth eftersom dofterna verkligen håller i sej! :)

Kram från Sofie

2009-03-07 @ 15:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0