Slöisar

Ojojoj vad vi har slöat i dag Isabell och jag...inte gjort ett dugg hittils...
Har bestämt mej för att jobba i morgon, mår mycket bättre nu och jag hoppas det håller i sej! Dock är jag supertrött, så det blir väl inte många knop gjorda i dag.
Ska iväg och hämta Felicia snart eftersom hon ska iväg till frissan. Har ni tur kanske ni får se ett kort på henne sen, beror på vad hon är på för humör :)

Sen ska vi hem till mamma och pappa och äta mat. Alltid lika skönt att slippa laga mat själv :)
Mamma ville visst att Felicia skulle titta i nya Linus&Lotta katalogen och se om där fanns något hon ville ha.

Nu måste jag ta hand om Bellan här...hon är på ett rysligt humör...  Snorig som bara den är hon, så det är nog en förkylning på gång igen.


Hörs lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0