Snart sovdags...

Har haft en lugn och mysig kväll med en inte alltför glad Isabell... Hon har varit jättekinkig så till slut gav jag henne en panodil, märkte att tempen började stiga. Inga mer sprutor nu på ett tag tack!

I morgon är det dags att jobba igen, lär väl få en himla massa samtal efter inslaget i PLUS i kväll så bäst att vara utvilad.
Är inte hemma förrens 21.00 i morgon kväll och på lördag klockan 08.00 ska jag vara tillbaka...kanske skulle ta med min tandborste och övernatta?? Eller nääääääääää!

Nu ska jag kramas lite med Niklas som kommit tillbaka hem från Örebro, sen blir det natti natti för min del.

Hoppas ni alla får en riktigt god natt ni med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0