Sugen på lite färg i köket?

Jag kan bara inte bestämma mej för om jag gillar dessa färgglada saker eller inte! Visst skulle det pigga upp köket och visst är det väldigt annorlunda...men ändå! Jag gillar vitt! Fast jag tycker nog ändå att det är lite skojigt...annorlunda och lite gulligt.... men jag tror samtidigt att jag skulle tröttna på det rätt fort... Som sagt, jag kan verkligen inte bestämma mej för om jag ska hissa eller dissa dessa produkter från Smeg...Bubbelgums rosa diskmaskin...randigt kylskåp...eller kanske ett kylskåp med Italienska flaggan? Det finns massor att välja på, det är bara fantasin som sätter gränsen. Du hittar dom hos inreda.com 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0