Synden straffar sej

I dag är jag om möjligt ännu mer förkyld och mår skit! Det är väl mitt straff för att jag rände runt i går och fixade och donade och sen bowlade på kvällen. I dag ska jag iaf inte göra ett dugg! Det enda som jag tänker göra är att åka hem till farfar en sväng och hälsa på. Ringde honom för att kolla vad han tycker eftersom jag är så förkyld och absolut inte vill smitta ner honom nu lagom till begravningen, men han ville absolut vi skulle komma! Min bror Andreas ska också följa med och så Felicia och Isabell.


Förutom det tänker jag som sagt inte göra så mycket mer i dag, måste se till att bli frisk igen... Får väl sitta vid datorn och fila lite på nya bloggen! :)


Kommentarer
Postat av: AURORA

Tittar bara in för att säga ett soligt God morgon. Fila på du, men fila inte för mkt. Den kanske försvinner. Ha det.

Skrivet av Aurora 2009-02-28 kl 11:08



Missnorpan svarade 28 februari 2009 klockan 11:25:

Jaa, vilken härlig sol vi har i dag :) Godmorgon till dej med! Alltid bäst att ha en liten backup om man råkar fila för mycket...det är mycket koder hit och dit och glömmer man ett litet kolon, komma eller liknande blir det inte alls som man tänkt sej, hehe.

Postat av: MALIN

Hej :) Nu har jag lagt ut en grå-skalig bloggdesign ibland donationerna. Var det något sånt du tänkt dig? Ta gärna en titt. Tyvärr så blev den designen nr 25 just köpt, men jag kommer att göra flera ikväll.



:)

Skrivet av Malin 2009-02-28 kl 13:41



Missnorpan svarade 28 februari 2009 klockan 16:20:

Kollade ditt inlägg först, innan jag kollade här :P Den var ju helt perfekt...lyckliga tjej som fick den!

Anmäl

Ta

2009-03-01 @ 16:17:57
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: MALIN

sv: tyvärr så är det redan en annan tjej som "köpt" den designen nr 25, men jag kan göra en liknande och lägga ut. är du fortfarande intresserad då? :)



tack! :)

Skrivet av Malin 2009-02-28 kl 16:08





Missnorpan svarade 28 februari 2009 klockan 16:24:

Jag är helt klart intresserad :D Du är en klippa på bloggdesign helt klart!

2009-03-01 @ 16:18:25
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: BETTAN

Vad flyttar du någonstans?

Vad är det för problem ni har på Metro?

Skrivet av Bettan 2009-02-28 kl 22:54



Missnorpan svarade 1 mars 2009 klockan 00:16:

Jag ska flytta till Blogg.se Jag har haft massor med strul här tyvärr :( Bilder som inte går att ladda upp, inloggningsproblem, statistik som inte visar rätt, det händer titt som tätt att kommentarerna inte kan visas för tillfället osv, osv. Dessutom tycker jag man är så låst här, en hel del man inte får göra och svårt att designa en riktigt snygg sida.

2009-03-01 @ 16:19:28
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: NICKE

En helt annan reflektion:

Vart hade denna låt hamnat i stora finalen 2006 om den vunnit svenska uttagningen? Jag tror topp 5...MINST! Internationell låt, lite sydländskt & svängigt. Men det får vi aldrig veta.



http://www.youtube.com/watch?v=bfE097tYyFo

Skrivet av Nicke 2009-03-01 kl 01:51



Missnorpan svarade 1 mars 2009 klockan 02:34:

Får väl lyssna på låten och se om jag håller med eller inte :D

2009-03-01 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0