Trevlig dag

I dag har jag trotsat yrseln och varit ute för första gången sedan i torsdags. Vi var hembjudna till min farbror Lasse och Kerstin på mat och det var jätte trevligt! Supergod mat och så tittade vi på en massa kort, mest från förr. Kort på mina föräldrar när dom var unga, kort på mej och mina syskon och övriga släkten bland annat.
Var alldeles matt i kroppen när jag kom hem och har legat i sängen/soffan sen dess...undrar verkligen vad det är som händer med mej...
Ska sova strax och ringa vårdcentralen så fort dom öppnar i morgon bitti, för nu ska jag baske mej ha en tid!

Sov nu så gott, det ska jag göra.

Kommentarer
Postat av: BM401

Hoppas du får en tid och en riktig utredning. Det är du värd.

2009-03-23 @ 12:14:39
Postat av: Livet Som Sofie

Tack mamma :)

2009-03-23 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0