Tröttmössa...

Känns som nån öppnat upp mitt huvud och hält i ett par kilo cement... Är totalt slut och dödstrött!  Har nu gjort upp ett schema med vår planerare på jobbet och det känns väldigt bra måste jag säga. Det har både för och nackdelar att jobba som jag gjort sedan september 2008. Eftersom jag varit och är mammaledig har jag hoppat in när det behövts och det gör det rätt ofta... Har jobbat mellan 25-50 % och det är ju inte så mycket, men det blir helt fel att aldrig kunna planera och "alltid" vara tillgänglig. Men samtidigt skönt med så mycket ledigt :)

Men...nu blir det lite ändring på det! Enligt mitt schema kommer jobba ca 60 % from 1:a april tom sista juni och då vet jag i förväg när jag ska jobba. Sen vet jag inte hur det blir i juli och augusti...tar förmodligen helt mamma ledigt då och börjar jobba igen i september. Är rätt skönt att kunna styra lite själv just nu, jag ska ju jobba minst 35 år till i mitt liv, så det är nog inte helt fel att njuta lite nu :)

Nu blir det nog sängen snart...vet att klockan bara är drygt nio på kvällen, men det känns som den skulle vara mitt i natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0