Upp med hakan...

Nu börjar jag äntligen känna mej som en människa igen och det är så skönt :)
Är över en timme sen nu som jag kände mej yr, hoppas hoppas jag kan jobba i morgon... Har ingen lust att förlora tusentals kronor bara för att ingen läkare klarar av att hjälpa mej.
Vårdcentralen är jättebra om man behöver en influensaspruta, har vrickat en fot eller har hösnuva tex, men i övrigt verkar dom inte veta ett dugg om hur man botar eller diagnostiserar olika sjukdomar.

Börjar allvarligt bli rädd för att det ska vara något allvarligt... Det är INTE normalt att få så ont i magen att man svimmar och det är INTE normalt att bli yr så fort man vrider på huvudet!
Ska muntra upp mej med en eller ett par omgångar Bingo på Svenska Spel, det brukar få mej på gott humör :)

Har börjat skriva ner Isabells förlossningsberättelse och den är snart klar, så vilken dag som helst får ni ta del av den. Felicia tyckte det var jätteskoj att läsa sin historia. Fast hon ska inte ha egna barn säger hon bestämt! Hon har fått veta hur det går till och det var då hon bestämde sej. Aldrig att hon tänker göra nånting så äckligt!! Hahaha

Nu är det snart matdags här och i kväll blir det en kycklingrätt jag blivit tipsad om på jobbet. Återstår att se hur det smakar men jag hoppas det blir mumsigt. En HEL hackad vitlök ska det vara i...
Får väl återkomma och berätta hur det smakade :)


Kommentarer
Postat av: Cillidill

Det där låter ju inte bra ju och yra och så. Du har inte kristaller i öronen då när du blir så yr? Har hört att man blir yr då! Kramis på dej.

2009-03-21 @ 10:02:30
URL: http://cillidills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0