Upp som en sol och ner som en pannkaka

Dagen började bra och jag var på ett strålande humör! För en gångs skull var jag morgonpigg?!?! och allt flöt på smidigt, inga missöden. Hade en mysig dag på jobbet med alla mina goa kollegor och ett möte inbokat med min chef. Där fick jag ventilera mej lite och framföra mina önskemål och mina förväntningar på honom bland annat. Kändes jättebra och och jag var fortsatt nöjd med min dag. Så precis när jag ska gå hem får jag en riktigt otrevlig kund... Han skrek och gapade, svor och var väldigt otrevlig på alla sätt och vis. Pang! Där sjönk mitt humör avsevärt! VET att han inte är värd att reflektera över och jag försökte intala mej själv att strunta fullkomligt i honom och skaka av mej hans otrevligheter. Men det är lättare sagt än gjort tyvärr. Har varit på dåligt humör sen vårt samtal och det är snart två timmar sen. Vilka människor det finns...ibland önskar man att man fick lov att be dom dra åt hel***e men det går ju såklart inte, TYVÄRR! Nåja...ska strunta i den hemska människan nu och mysa lite med familjen :) I morgon ska jag jobba igen och på lördag får vi fler gäster som ska fira Bellan. I går var det mamma, pappa, min brorsa Andreas med sambo Carolin och charmtrollet Elliot samt min andra bror Patrik som var här och på lördag blir det Isabells farmor och farfar samt faster Linda och hennes man David.

Nu blir det Bellanmys här och sen ska jag och Niklas umgås lite med innan jag slocknar för kvällen.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0