Uppe i ottan...

Åhej vad trött jag är...känns som jag har klister på ögonlocken... Men jag måste strax iväg vare sej jag får upp ögonen eller inte. Pappa ska lämna in sin bil på service nu på morgonen och jag har lovat att hämta honom på bilfirman och skjutsa honom till jobbet. Med tanke på hur många gånger han har skjutsat runt på mej så är det det minsta jag kan göra, även om jag är sjukligt trött :)

Sen ska jag iväg och hämta upp lillebror Patrik. Vi ska grejja med hans nya lägenhet i dag och shoppa en massa. Fasen vad skoj det ska bli att förvandla lägenheten till ett riktigt mysigt hem! Och som ni säkert vet så är en av mina favoritsysselsättningar att shoppa, haha. Lovar att ni ska få se nåt kort eller två när det blir färdigt.

Önskar er alla en riktigt bra dag!


Kommentarer
Postat av: PROFETEN

det är bra att du ställer upp för pappa din

Skrivet av Profeten 2009-02-05 kl 06:46



Missnorpan svarade 5 februari 2009 klockan 07:48:

Det gör jag så gärna, han har alltid ställt upp på mej i alla år :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0