Uppringd från konstigt nummer?

Tidigare i kväll ringde min mobil och eftersom jag inte kände igen numret struntade jag i att svara, brukar heller inte svara på skyddat nummer. Resonerar som så att om det är något viktigt och någon behöver få tag i mig, då kan dom mitt hemnummer (som är hemligt) och då ringer dom hem eller lämnar ett meddelande. Men som alltid blir jag ändå lite nyfiken på vem som kan ha ringt och kollade både på Hitta.se och Eniro, men ingen träff. Googlade då på numret och fick 1 träff...en blogg där någon hade skrivit om numret... Numret är 08-50553005 och går tydligen till Spärrservice Sverige AB?!
Då återstår frågan, vad vill dom mej? Har tidigare fått många konstiga samtal från olika telefonförsäljare och dyl och dom ger sej aldrig! Har tom bett dom argt att lämna mej ifred, jag är INTE intresserad! Men nog sjutton ringer dom igen... Man blir så trött... Hur som helst, är det bara jag som drabbas av alla dom här? Måste ju finnas fler? Nix nästa för min del känns det som....ring nummer 020-277000 om du med vill spärra din telefon mot försäljare!

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag fick nyss ett samtal från samma nummer. Svarade dock inte.

Skrivet av Anders 2009-02-14 kl 13:27



Missnorpan svarade 14 februari 2009 klockan 13:52:

Det är så många kontiga nummer som ringer nuförtiden och inte vågar man ringa upp heller...man vet ju inte om man får en saftig faktura sen!

2009-03-01 @ 14:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0