Vad hände??

Nu har klockan blivit sådär mycket igen!!? Jag som skulle lägga mej tidigt i kväll, det hade jag ju bestämt! När man slutar jobba 20.00 och inte är hemma förrens 20.40 så har ju hela kvällen försvunnit och då är det lätt hänt att det helt plötsligt är mitt i natten.... Måste, måste sova nu om jag ska orka upp i morgon, är ju inte världens mest morgonpigga person...

Har planerat ett besök på busfabriken i morgon med min vän och jobbarkompis Anna och hennes och mina barn, jätteskoj ska det bli! Eftersom vi tänkt vara där vid 10.00 när dom öppnar måste jag komma upp vid 08.00 om jag ska hinna med att få ordning på mej själv och båda prinsessorna...på söndag tänker jag definitivt sova ut, länge!

Sov så sött alla ni där ute


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Har jag nämnt att din blogg är väldigt fin?

2009-03-01 @ 12:45:16
URL: http://junitjejen.se
Postat av: PIFFPUFFEN

Känner igen det där med att klockan helt plötsligt är väääldigt mycket. Men det brukar vara lugnt och skönt så sent på kvällen.

Skrivet av Piffpuffen 2009-02-02 kl 12:06



Missnorpan svarade 2 februari 2009 klockan 17:07:

Oftast är det ju så att det är tidigt på morgonen eller sent på kvällen man får en stund för sej själv. Lätt att glömma bort tiden då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0