Vad vill du läsa om på bloggen?

Längst uppe i vänstra hörnet har jag lagt in en liten omröstning.
Detta för att få veta vad ni som läser bloggen vill läsa om.
Du kan rösta på flera olika alternativ och den kommer finnas kvar ett par veckor.

Så rösta, rösta, rösta!

För övrigt är barnen och jag själva hemma i dag eftersom Niklas åkt till Örebro och kommer inte hem förrens i morgon. Felicia åker till sin pappa snart och då blir det jag och Bellan kvar.
Det är inte så ofta hon och jag får en kväll för oss själva så vi ska passa på att leka och gosa massor.
Tycker även lite synd om mej själv...lyckades halka på en våt fläck på köksgolvet och dunkade i ena knät rejält mot golvet. AJ! Klumpedunsa!! Skrämde halvt ihjäl stackars Felicia med mitt illvrål...
Nu är jag svullen och öm, men det går väl över.

Har faktiskt bara en önskan just nu: Kan det sluta snöa?! Tycker det ska bli vår nu...

Kommentarer
Postat av: BM401

Ja tänk omdet kan sluta snöa nu. Kom det inte snö vid jul kan det kvitta nu. Men det finns ju de som ÄLSKAR snö

2009-03-02 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0