Victoria & Daniel = söndertjatat?

Tycker ni som jag att det räcker nu? Pressen gottar sej i deras förlovning och det är baksidan av myntet som offentlig person. Men nu räcker det! Det blir lite tragiskt att allt dom gör slås upp jättestort och ska diskutteras in i minsta detalj. Varje artikel som skrivs i aftonbladet/expressen genererar massor med kommentarer från svenska folket. En del önskar dom lycka till, andra är uppenbart avundssjuka och en hel del är emot hela monarkin. JAG tycker att kungafamiljen har spelat ut sin roll, nu är det dags för något nytt, mer modernt. Och kan dom inte anpassa sej efter att saker och ting förändras allt eftersom tiden går, då kan dom stiga ner från tronen. Jag kan tänka mej att den äldre generationen (där både kungen och drottningen ingår) har svårt att "hänga med" i utvecklingen och har svårt att modernisera sej. Snälla kungen, stig av tronen och lämna över till Vickan nu när du blir pensionär. Vi behöver inte en mossig regent som håller stenhårt på gamla traditioner och seder, vi behöver nytänkande!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu har jag fixat iordning din länk på min sida med, så man kommer direkt till dig å inte via metrobloggen :D



Ha en tipptopp dag :)

KRAM

2009-03-04 @ 08:17:52
URL: http://nettiplatts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dags att upphöra mede socialbidraget & sätta "familjen" i vanligt arbete. Miljöteamet på Ericsson söker folk vet jag.

2009-03-07 @ 00:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0