Vikt och sånt tjafs...

Jaha, då var det söndag igen...kan säga att jag inte gått ner ett dugg, men inte heller gått upp nåt. Är nöjd med det med tanke på att jag ätit smörgåstårta, druckit ett par glas vin, ätit en semla och knappt rört på mej alls, hehe. Står kvar på exakt samma vikt som förra söndagen och det känns väl helt okej. Nu är det ny vecka snart och då får jag anstränga mej mer helt enkelt.

Annars händer inte så mycket i dag, ska till mamma och pappa en sväng och sen tänkte jag faktiskt rensa lite här hemma. Vi har för mycket saker! Jag vet om det och har rensat många gånger förut, men har så svårt att göra mej av med saker...
Hur många skålar tex behöver man egentligen? Knappast så många som jag har ... Men jag tycker ju om ALLA och dom passar vid olika tillfällen...
Nåja, den här gången ska rensas ordentligt och faktum är att många saker skulle jag inte ens sakna, för jag vet knappt att jag har dom!
Hur som helst så avskyr jag när det står saker överallt, jag vill ha rent och fräsch med stora ytor...
Återstår att se vad som rensas bort, ni kanske får se lite sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0