Vilken härlig dag :)

Sambon skjutsade Felicia till skolan i morse eftersom han ändå skulle iväg till Örebro. Jag och Isabell tog en riktig sovmorgon och myste tillsammans. Sen hämtade vi Felicia i skolan och åkte iväg alla tre till busfabriken. Var lite fundersam över om Isabell skulle ha nåt utbyte av det med tanke på att hon bara är 11 månader...men jag hade inte behövt oroa mej ett dugg! Herregud vad hon har skrattat, tjoat och tittat med stora ögon :)

Roligast var nog bollhavet på småbarnsavdelningen tror jag!




 
Där satt hon läääänge och sprattlade med benen så bollarna yrde och tjoade glatt.




 
Där fanns även en frän motorcykel som var himla rolig att sitta på :)




 

Och övervakad av både mamma och syrran, som även "studsade lite lätt" fick Bellan prova på en stor studsmatta, det var minsann riktigt roligt och framkallade många förtjusta skratt och hon tom klappade händerna av förtjusning :)


Med andra ord har vi haft en supermysig dag bara vi flickor. Busfabriken är riktigt roligt, både för stora och små!

Nu har Bellan tvärsomnat och Felicia tittar på Amigo. Själv har jag en stund för mej själv vid datorn och när Niklas kommer hem ska vi mysa lite och äta räkor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0