Dagen efter kvällen före...



I dag är det i ärlighetens namn en aning dävet här... Men attans vad skoj det var i går! Trevligt sällskap och gudomligt god mat! Och jaa...det slank även ner en och annan farligt god drink och ett par glas vin :D
Faktum är att jag var betydligt duktigare på att dricka än att ta kort har jag upptäckt...
Men eftersom jag lovade att uppdatera med kort från gårdagen får ni hålla tillgodo med det som finns. Inte ett endaste kort på mej eller Carro som höll i festen... Förstår inte hur jag tänkte?? Jag tänkte nog inte alls, haha.

Riktigt skoj var det i alla fall med lekar och en massa prat och skratt, hoppas det inte dröjjer allför länge till nästa tillställning!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hahaha, du uppdaterade samtidigt som jag skrev kommentar på förra inlägget... NU vet jag att ni hade skoj =)

2009-05-30 @ 17:43:22
Postat av: Sandra

Åh vad god maten såg ut! Nu blev jag ju jättehungrig skratt

2009-06-02 @ 11:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0