Duktig flicka

Jaa, hittils i dag har jag varit det i alla fall, men dagen är ju inte slut än :)
Efter att jag skjutsat Felicia till skolan åkte jag för att storhandla på ICA. Dom enda man behöver trängas med så tidigt på morgonen är alla pensionärer och dom är rätt stillsamma. Man slipper andras skrikande barn och stressade föräldrar som nästan mejjar ner en med sina kundvagnar. Med andra ord så slipper dom som handlar senare i dag mina skrikande barn och mitt kundvagnsrace, haha.

Efter detta har jag gjort Chili Con Carne, enligt receptet i föregående inlägg, på 1 kg. Det räcker nog till tre middagar, perfekt att frysa in. Dessutom är det en himlans bra matlåda att ta med sej.

Jaaa...och sen fastnade jag vid datorn...tänkte strunta i alla måsten någon timme till eller så för sen ska vi hämta Felicia i skolan och bege oss ut i shoppingvimlet. I dag ska Niklas följa med och titta på tapeterna och förhoppningsvis bestämmer vi oss! Vi ska även titta på kakel till toaletten och badrummet och köpa lite flyttkartonger.
En hel lista med andra saker vi behöver till nya lägenheten finns också, men den får allt vänta lite tills alla stora utgifter är betalda. Det är inte billigt att flytta, men himla skoj! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, jag avskyr att storhandla när det är mycket folk. Tycker precis som du att det är skönare att göra det tidigt på morgonen. Ha en trevlig dag!

2009-05-05 @ 18:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0