En riktigt bra dag =)

Efter en relativt seg arbetsdag med ögon som knappt kunde hållas öppna pga sömnbrist tog dagen en glad vändning. Missförstå mej inte, jag gillar mitt jobb och jag var på en väldigt intressant och bra teknikutbildning på eftermiddagen, men när man är riktigt trött är det svårt att göra sitt bästa. Direkt efter arbetsdagens slut bar det iväg till Ånestastallet för att titta på Felicias ridlektion. Dom har blivit så himla duktiga!! Hoppar och galloperar...och mamma Sofie sitter med hjärtat i halsgropen och fasar över att min lilla prinsessa ska ramla av...
Är allt en liten hönsmamma, på både gott och ont...
Efter det spenderades resten av kvällen hos Linda som bjöd på Irish Coffee och nybakade bullar, kan kvällen sluta bättre? :D En hel del prat och skratt blev det och det behövde jag. Nu väntar snart sängen på mej och jag har allt en del sovtimmar att ta igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0