Fin till skolavslutningen

Tiden går fort när man har roligt och innan man vet ordet av är det dags för skolavslutning. I år tänkte jag vara ute i god tid vad gäller avslutningskläder till Felicia, så skönt att ha en sak mindre att tänka på :)
Om mamma Sofie får välja blir det gärna någon av dessa finfina klänningar från P.O.P. Den vita kostar 295 kr och den blå, smalrandiga klänningen med volang 345 kr. Både bedårande söta! Får se vad lilla fröken tycker, hon har en vilja av stål min lilla tös :D


Kommentarer
Postat av: BM401

Jättesöta båda två.

Fastän jag tycker mycket om blommor så skulle jag välja den blå (hoppas Felicia väljer den)

När är skolavslutningen?.















2009-05-16 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0