Grattis alla mammor på mors dag!

Grattis lilla mamma på mors dag!
Ni har väl inte missat att grattulera era mammor i dag hoppas jag? Själv var jag hos min mamma på förmiddagen och överlämnade en blomsterbukett med bland annat rosor och fikade lite.
Men inte trodde jag då att jag själv skulle bli så firad...blev riktigt rörd när jag kom hem och fick se vad som stog på köksbordet...



Och inte stannade det vid blommor och tårta...jag blev även bjuden på mat på Kanalkrogen vid Bergs slussar!
Med andra ord har jag haft en supermysig morsdag och är väldigt nöjd :)
Felicia är hos sin pappa tyvärr så hon kunde inte vara med, men hon ringde och grattulerade mej, min lilla prinsessa.



Busfröt Isabell åt köttbullar med potatis och skrek så det blev dödstyst i hela resturangen...Haha



Efter maten satt vi ute i solen och åt glass... Isabell åt chokladglass med hela ansiktet =)

Tack Niklas för en jättebra morsdag!!

Hoppas alla andra mammor där ute haft en lika bra dag som jag har haft!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Gud så söt hon är Isabell =)

2009-06-02 @ 18:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0