Ny vinnare i tävlingen

Då Lina som vann tävlingen lyser med sin frånvaro, antar att det är lätt hänt om man "halkar" in på en blogg och sedan tappar bort den, har jag dragit en ny vinnare.
 
Vem det är avslöjar jag någon gång under morgondagen, så håll utkik. Med andra ord har alla en ny chans att vinna :D

Ni får ursäkta, men mycket mer bloggande än så här blir det inte i dag...
Felicia och jag har haft en riktigt mysig kväll med mys, spel och godis. Så precis lagom till att hon skulle lägga sej kom hon på att hon har läxa! Jag har kollat i hennes väska och vet att hon har läsprojekt, men tog för givet att hon läst boken hos sin pappa, där har dom  haft hela helgen på sej. Men tydligen hade dom inte hunnit det och boken ska lämnas in i morgon. Dumt av mej att ta det för givet... :(
Men inte värre än att hon nu läst boken i en rasande fart, TUR hon är så himla duktig på att läsa! Och just nu sitter hon och skriver om boken i sin skrivbok, sen blir det sängen för oss båda två. Jag är helt slut!

Glöm nu inte att hålla utkik här i bloggen i morgon, kanske blir det DU som vinner?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var jätteskoj med en ny chans, men tyvärr vann jag inte då heller :P

Får hålla utkik efter nästa tävling i stället :)

2009-05-08 @ 11:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0