Oj vilken kväll...

Mycket, mycket trevligt måste jag säga :)
Vi kom till min jobbarkompis lite senare än tänkt, men fasen vad trevligt vi hade. Vi satt utomhus hela tiden och det är ju ett antal månader sen man kunde göra det! Låg musik, lite "discolampor", en gitarr och en hel del folk som hade allmänt skoj.
Men som alltid finns det ju surtanter... Helt plötsligt dyker en dam upp och är minst sagt sur! Efter att hon påstått en del som vi skulle ha gjort (som vi INTE gjort) och gnällt av sej lite allänt så ursäktade vi oss och lovade packa ihop. Självklart var inte vår avsikt att störa någon. Men vi hann i princip bara börja plocka så stog där två poliser...
Dom var nog lika snopna som vi antar jag, haha.
Kan tänka mej att dom förväntat sej ett gäng jättefulla ungdomar, men i stället möttes dom av vuxna människor, dom flesta knappt salongsberusade som inte förstog vad det var frågan om.
Kan väl säga att polisen försvann lika fort som dom kom, dom hade ju inte alls där att göra.
Så nu får jag väl kalla mej ungdomsligist? Hahaha
Jag, Niklas och en annan kollega till mej gick in mot stan och käkade lite mat. Tanken var väl från början att gå ut en sväng på krogen, men vi var rörande överrens om att åka hemåt i stället. Så nu är vi hemma och sängen känns som ett skönt alternativ. Kanske inte är någon ungdomsligist ändå, utan en trött småbarnsmamma? :D


Hoppas ni alla haft en trevlig kväll, natt natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0