Rofyllt...



Nu när vi flyttar vill jag verkligen ge barnen varsitt riktigt mysigt rum. För Isabell blir det hennes allra första egna och det är alltid lite speciellt. Men även Felicia ser fram emot att få lite nytt och fräsch.
Jag vill verkligen skapa rofyllda rum med mycket värme och en liten detalj som jag funderar på är en söt liten väggtext att sätta ovanför deras sängar.
Hos unikdekor.se finns massor med fina och mysiga texter, allt för många för att jag ska kunna välja *ler*

Texterna på bilden är mina favoriter... Tror jag låter Felicia välja både till henne själv och till lillasyster...
Klicka [HÄR]  för att komma direkt till väggtexterna.

Kommentarer
Postat av: cilla

Du är så duktig med inredning!! Ska nog anställa dej nästa gång jag flyttar :-) Kram vännen

2009-05-27 @ 10:57:04
URL: http://cillidills.blogg.se/
Postat av: Livet Som Sofie

Oj, tack! Så duktig vet jag inte om jag är...men det är roligt :)

Kram tillbaka

2009-05-30 @ 17:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0