Rörd...

Vill börja med att tacka för alla gulliga och uppmuntrande kommentarer...Tack! Känns så skönt att veta att man har folk runt omkring sej, för livet är inte alltid lätt...
Dock tror jag starkt på att man blir lite starkare för varje motgång och jag känner mej faktiskt just stark just nu.
En separation är aldrig enkel, oavsett vad den beror på...så är det bara...
Men jag mår bra och jag vet att det här beslutet är helt rätt, så att fortsätta hade bara varit hyckleri.
Det känns dessutom väldigt bra att vi numera kommer mycket bättre överens och faktiskt kan prata om saker för första gången på väldigt länge, det gör mej lycklig :)
Nu har jag ett par dagar för mej själv som jag ska använda på ett bra sätt och verkligen se till att pyssla om mej själv ordentligt. Felicia är hos sin pappa den här vecka och Niklas och Isabell har åkt till Örebro ett par dagar.
Det ger mej dessutom tid att ta tag i allt inför flytten, så nu ska jag strax sätta mej och ringa runt en massa.
Telefon ska flyttas, likaså elen...bredband...vidaresändning på posten, hantverkare ska bokas in och jaaa...en massa annat.

Men allra, allra först ska jag äta en riktigt god räksmörgås och ta en kopp kaffe, lite guldkant på tillvaron :)

Stor kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kram på dig - det är ju skönt att ni kan vara vänner!

2009-05-26 @ 13:25:51
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Jennie

Skickar lite kramar!!!

2009-05-26 @ 15:50:41
Postat av: Michae;

Hoppsan da, trakigt att hora att det inte funkade for dig och Niklas. Men ni verkar ha koll pa laget och det ar huvudsaken. Nu till nagot mycket roligare. Nar vi kommer till Linkoping i augsti sa kanske vi borde dra ut i Linkopingsnatten allihop. Vad sags om den ?

2009-05-28 @ 02:41:39
Postat av: Livet Som Sofie

Till Michael:

Tycker absolut vi ska ses när ni kommer till Linköping, vore superskoj!! :)

2009-05-30 @ 17:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0