Skit under naglarna...

Nu är rabatten på framsidan rensad och det blev jättefint. Synd bara att mina naglar ser hemska ut och det är omöjligt att tvätta bort samt att gräsmattan ser förskräcklig ut, men det får dom som flyttar in efter oss ta tag i. Gräsmattan alltså, inte mina naglar, haha.
Baksidan vet jag inte om vi gör så hemskt mycket med...naturligtvis rensar vi ogräs även där och snyggar till, men inte mycket mer än så.
I stället vill jag lägga energin på nya uteplatserna :D
Det är inte ens en månad kvar tills vi får tillgång till lägenheten och det känns så spännande!
Killarna som ska slipa trappen är bokade och målarna ska bokas så snart vi bestämt tapeter. Vi ska ta tag i det i veckan som kommer, för det allra bästa är ju att dom tapetserar innan vi flyttar in möblerna.
Tänkte ta med mej barnen i morgon och titta lite, Felicia brukar vara rätt bestämd med vad hon vill ha, så det är lika bra att hon får välja sin tapet själv.

I kväll tänkte vi gå ut och äta på restaurang Ghingis här i Linköping. Både jag och Niklas är barnsligt förtjusta i deras buffé. Det finns massor att välja på och kocken steker maten medans man väntar. Dessutom har dom en härlig efterättsbuffé...och det gör ju inte saken sämre. Lovely!! :D



Bilderna är lånade från Ghingis.se

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, så mysigt med restaurangbesök :) kram

2009-05-03 @ 16:23:50
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Livet Som Sofie

Jaa, det var faktiskt jättemysigt, synd att man inte går ut och äter lite oftare.

Kram från Sofie

2009-05-05 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0