Lägenhetsvisning

Nu börjar det kännas på allvar att vi ska flytta! Det har varit ett par här och tittat på lägenheten och ytterligare fyra har ringt och vill kolla. Vi klumpade ihop dom så alla får komma i morgon...orkar ju inte vara hemma varje kväll och visa lägenhet :)
Kommer aldrig förstå mej på Stångåstadens metoder när det gäller att hyra ut lägenheter. Det är BARA den med högst köpoäng kan få lägenheten, men erbjudande går ut till fem personer samtidigt och alltså är det fem familjer som kan gå och titta på lägenheten. Varför inte ge ut erbjudande till den med högst köpoäng, tackar dom nej så går turen vidare till nästa osv. Varför ska vi visa vår lägenhet för en massa människor som ändå inte kommer bo här?
I princip kan vem som helst gå hit och säga att dom har högst köpoäng, jag får ändå aldrig veta om dom ens bor inom Stångåstaden...

I dag jobbar jag 13-23 igen så om en timme är det dags att bege sej iväg till jobbet. Kan faktiskt tycka det är rätt skönt att jobba kväll, mindre folk och alltså mindre oväsen. Annars blir det lätt ett himla surrande av prat/skratt mm när man sitter många människor i ett och samma rum. Jag jobbar mycket bättre om det är lugnt omkring mej och det är just på kvällar och helger som jag kan få det lugnet.
Sen är jag ledig onsdag, torsdag och så blir det jobb fredag, lördag och söndag. Det här min långvecka, annars jobbar jag ju bara 2 dagar per vecka. Funderar så det knakar över hur jag ska göra när mammaledigheten är över...75%? 80%?
Får se vad ekonomin tillåter helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0