Struldag...

Morgonen började konstigt med två väääldigt trötta tjejer som till slut i alla fall kom iväg hemifrån...
Jag och Felicia är ensamma hemma tills i morgon och det vet jag inte om det nånsin hänt förut?!
Visst, Niklas är ju iväg titt som tätt till örebro, men han tar aldrig med Isabell dit när Felicia är hos oss.
Så är nu alltså inte fallet, utan Niklas tog med Bellan till Örebro och jag och Felicia får lite "egentid".
Morfar hämtar henne på fritids och sen blir vi bjudna på mat där när jag kommer efter jobbet. Sen ska vi hem och bara mysa!! Det enda vi planerat än så länge är att vi ska spela spel och äta godis :D

Nu är det dags att återgå till jobbet här, hoppas ni alla har en riktigt mysig dag.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas ni hade en mysig kväll!

2009-05-07 @ 14:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0