Tapeter

Som jag nämnt tidigare är jag väldigt velig vad gäller tapeterna till nya lägenheten. Vill att det ska vara stilrent, snyggt och hållbart! Med hållbart menar jag en tapet som man inte tröttnar på efter ett år utan en tapet som man kan ha länge.
Det är bestämt att tapeterna i alla rum ska gå i vitt, så långt är vi överrens. Men när det gäller fondtapeterna går åsikterna lite isär...
Sovrummet är bestämt och klart och jag tror det blir jättebra. Tyvärr har jag ingen bra bild att visa er eftersom den bild jag tog blev urusel.
Däremot har jag bild på fondtapeten som ska pryda prinsessornas rum, Felicia vill ju att systrarna ska ha likadana så då får det bli så :D



En enkel tapet, vit med röda stjärnor och resterande väggar i deras rum blir vita.

Så kommer vi då till vardagsrummet...Niklas är helt såld på den här tapeten medans jag är mer tveksam...



Vad tycker ni om den här som fondvägg i ett vardagsrum?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Nja tycker nog det e mera kök den där blommiga!!! kramen

2009-05-09 @ 05:01:50
URL: http://cillidills.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-05-09 @ 10:32:52
Postat av: BM401

Även om det är en fondvägg kan det bli för mycket blommor (om det nu kan bli det). Tapeten var väldigt intensiv. Det blir ju en del av rummet som blir väldigt blommig.

2009-05-09 @ 10:38:51
Postat av: Anonym

Barnens tapet var precis min stil. Den blommig var fin men kan nog ta över lite mkt, den fanns inte i ljusare variant då? Hur som så tror jag ändå att den kan bli riktigt bra, ibland måste man våga!!

2009-05-09 @ 18:52:46
Postat av: Niklas

Nu tycker jag att beskriva det som att jag är helt såld på denna tapet är lite åt det öpverdrivna hållet...Skulle mer beskriva det som att det var den minst dåliga av de ekonomi-tapeter stångåsstaden hade att erbjuda. Ungefär som att en bilhandlare ställde fram en volvo av årsmodell -78 med betydande rost lite här och var bredvid en golf -97a och frågade: Okej, vilken bil tar du?

2009-05-21 @ 01:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0