Tröttaste tjejen...

Jaa ni...i går vet jag inte vad som hände riktigt... Visserligen gick jag upp tidigt, 05.30 och jobbade hela dagen fram till 16.00. Efter jobbet åkte jag och hämtade lillebror Patrik för att sen åka hem till farfar. Han fyllde år i går så vi ville överaska honom, därför ringde vi inte innan. Han blev jätteglad :) Vi lämnade över en chokladkartong och fikade på wienerbröd vi hade med oss och satt och pratade ganska länge. När vi åkt från farfar lämnade jag av Patrik hos våra föräldrar, åkte hem och mötte upp Niklas och Isabell som åkt från Örebro. Vi lagade mat och åt.... Sen minns jag inte så mycket mer!!
Vaknade ca 03.30 i natt/morse PÅ sängen med kläderna på...........
När den största förvirringen släppt kom jag ihåg att jag tänkt "vila" en liten stund vid 21.30 tiden...
När ska jag lära mej att det inte funkar...att jag somnar i stället? :)

Hur som helst så lyckades jag somna om och i dag känner jag mej riktigt utvilad :) Nu ska jag sätta mej och göra lotterna till tävlingen. Ni får hålla utkik senare under dagen/kvällen, för då avslöjar jag vinnaren! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0