Gratisgodis



För ett tag sedan berättade jag att jag är medlem på en sida som heter GRATISGODIS.
Man gör olika "undersökningar" för att på så sätt samla på sej godis eller poäng som kan bytas in till godis.
Det är helt och hållet gratis och jag kan inte påstå att jag lagt ner speciellt mycket tid på undersökningarn.
Så tyckte jag att jag fått ihop tillräckligt för att beställa hem mitt godis, 42 stycken, och i går kom ett paket på posten.

Måste säga att det livade upp dagen när jag insåg att det var mitt godis som kommit :)
På bilden kan ni se vad jag samlat ihop.

Du hittar sidan HÄR om du blev lite sugen på att få lite gratisgodis.


Kommentarer
Postat av: Ullis

mmmmm...jag har registrerat mej nu =)

2009-10-03 @ 10:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0