Shopping!!

I går var jag, Anett och Cilla i Ullred. Gissa om vi shoppade loss ordentligt? :D

Anett passade på att vila upp sej på vägen dit :D



På väg in för första omgången shopping...



Här gott folk är resultatet av första omgången...tro det eller ej, men vi gick in en andra gång :P



Kan säga att det blev en aning trångt i bagaget...så vi fick packa lite inne i bilen med, haha.




Anett och jag utanför den fullastade bilen



Två nöjda och glada brudar :)



Och jag då? Jag är mer än nöjd kan jag lova :D

Dels shoppade jag en ny kaffebryggare, vilket jag verkligen behövde. Sen slank det ner ett linne, en jättefin tavla, lite ramar och en hel del hushållsprylar.
Och jag shoppade klart ALLA julklappar till Isabell! Det ni, över två månader i förtid, haha. Men det är skönt att ha en sak mindre att tänka på. Felicias fick en del julklappar hon också, men jag måste ge henne chansen att önska sej nåt med...
Barnen fick även en del kläder och diverse andra saker. Bland annat en ryggsäck till Bellan som hon kan ha till dagis och ett spel till Felciia.

Hade tänkt ta lite kort på det jag köpt, men helt ärligt så orkar jag inte.
Hur roligt det än må vara att shoppa så är jag helt slut! Somnade runt 22.00 i gårkväll och har varit supertrött hela dagen i dag...haha.

Nu ska jag slå in klapparna innan barnen kommer i morgon.
Tänk vad skönt att vara ute i god tid med julklapparna för en gångs skull!


Kommentarer
Postat av: Mia

Var Ullared bra? Är lite sugen på att åka dit men har så långt så jag inte vet om det är värt det :P

2009-09-20 @ 21:53:13
URL: http://duvetmia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Till Mia:

Jaaa, jag tycker helt klart att det är värt ett besök.

Tidigare år när jag varit där har också varit bra, men jag har aldrig tidigare hittat några bra kläder till barnen. I år däremot så var det riktigt bra kvalitet och jättefina saker.

Dessutom är det verkligen jättebilligt!! Några exempel är en stor tredelad tavla för 199 kr, tröjjor till barnen för 40 kr styck, tre stycken ljuslycktor i olika storlekar för 129 kr (för alla tre), en docka till min minsta dotter som kan säga mamma/ pappa, dricka välling, snarka och rapa för 69 kr, dvd filmer och cd-skivor från 29 kr styck, en jättefin lampa som numera står i mitt fönster gav jag ca 60 kr för... Det finns allt du kan tänka dej helt enkelt :D

2009-09-20 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0